Professor de conservatori
Listado professor de conservatori
-
Com a professor de matemà tiques i història de la ciència, ha desplegat una llarga trajectòria de compromÃs amb la universitat i amb la societataplega una sèrie de treballs, en alguns casos inèdits, que ens fan veure la trajectòria de treball, recerca i compromÃs d’aquest professor de la universitat politècnica de catalunya (upc)entre els textos inèdits inclosos, segurament destaca el que figura a l’inici, en el qual l’autor fa una sÃntesi i un balanç de la seva vida fins aratambé alguns textos en què plantejava la necessitat d’incloure la perspectiva històrica en els estudis tècnicsen aquest llibre, queda reflectida una part significativa de la seva obra de recerca en història de les matemà tiques i en història de l’enginyeriapodreu copsar-hi la llarga trajectòria de docència, recerca i compromÃs de guillermo lusa i les il·lusions que el mouen a continuar en la lluitael seu esperit incisiu i la seva perspectiva crÃtica han deixat petjada a la universitat, en més aspectes dels que sovint es pensahistòria, enginyeria i compromÃs de guillermo lusa monforte és un nou volum de la col·lecció mestresha participat en cà rrecs directius de l’escola tècnica superior d’enginyeria industrial de barcelona (etseib) i també ha estat membre del claustre i representant sindicaligualment, s’hi inclouen escrits de polÃtica i de polÃtica università ria, que reflecteixen tant les seves idees republicanes i d’esquerres com les seves intervencions en la democratització de la upc
España
31 €
-
º ciclos do ensino básico quanto a questões relacionadas com: (i)causas do insucesso escolar, (ii) comportamentos de insucesso observados nos alunos, (iii) opiniões sobre aspetos relevantes do sistema educativo e da organização e gestão do processo ensino-aprendizagem, (iv) sentido de eficácia do professorabordar a problemática do insucesso escolar é uma tarefa complexa que implica, por um lado, a clarificação do conceito de insucesso escolar e, por outro, um conhecimento do funcionamento real da escola e do sistema educativo, bem como dos seus intervenientesneste contexto, os professores devem atuar como agentes de mudança tendo em conta as suas perceções e as suas opiniões face à problemática do insucesso escolar dos alunosno estudo exploratório apresentado são inquiridos professores dos 1de uma forma geral, este estudo revelou que os professores têm um conhecimento significativo das causas geradoras do insucesso escolar e apresentam uma forte perceção acerca dos comportamentos de insucesso manifestados pelos seus alunos, parecendo estar disponÃveis para mudanças a operar no contexto educativo, embora denotem algumas divergências e reservas de opinião quanto ao modo de o fazer, apesar de considerem positiva a continuação da escolaridade obrigatóriaesta obra, dirigida essencialmente a professores, educadores e técnicos educacionais, bem como a todos aqueles se preocupam com a escola e com o ato educativo, pretende lançar a reflexão sobre a problemática do (in)sucesso escolar neste limiar do século xxi
España
22 €